The ideal candidate will have 6+ years of experience managing Call Center Platforms ie: troubleshooting issues, managing functionality, availability, and performance.Experience with Cisco Unified Communications solutions (ie, Call Manager, Unity, IM&
01/07/2022 - Connex Telecommunications Inc Emploi Cisco VoIP/Support EngineerThe Tier 2 Technical Support Analyst plays a critical role in supporting R. Writer customers by providing advanced technical support via phone, email, and other avenues. The Analyst handles Tier 1 escalated tickets and complex customer issues, works
30/06/2022 - APPCAST Emploi Tier 2 Technical Support AnalystTeam MemberThe Team Member position is responsible for providing exceptional guest service and support, while working closely with the Restaurant Managers and other Team Members to maintain operational standards and procedures.This position operates under the direction of the General Man...
29/06/2022 - APPCAST Emploi Marketing Team Memberteam.This person should possess excellent customer service skills, which must be applied both internal and external clients.A passion for technology will dictate success within our business sector.Ac...
29/06/2022 - Connex Telecommunications Inc Emploi Client Support Manager (“CSM”)The Budget & Administration Support will have the following responsibilities:. The Budget & Administration Support must meet the following mandatory requirements:. Minimum 3 years of relevant experience working with budgets and administration. If you
28/06/2022 - APPCAST Emploi Budget & Administration SupportEffectuer des tâches de support administratif telles que la préparation, la correction, la saisie, la compilation, la vérification de données, la reproduction ou le classement de documents afin de fournir le soutien requis au personnel des unités adm
27/06/2022 - Hydro-Québec Emploi Commis Support AdministrationLe rôle principal et habituel de la personne salariée de cette classe d’emplois consiste à programmer ou modifier des applications maison, à assumer la gestion de réseaux, à effectuer les dépannages les plus complexes auprès des utilisatrices et util
27/06/2022 - Place aux jeunes en region Emploi Technicienne ou technicien en informatique - Service support T1. service à la clientèle et amélioration continue (3 postes)Le rôle principal et habituel de la personne salariée de cette classe d’emplois consiste à programmer ou modifier des applications maison, à assumer la gestion de réseaux, à effectuer les dépannages les plus complexes auprès des utilisatrices et util
26/06/2022 - Place aux jeunes en region Emploi Technicienne ou technicien en informatique (polyvalent) - Service support TI, service à la clientèle et amélioration continueVertical City is an exciting high-growth Scaleup that’s disrupting the digital out-of-home marketing industry.We’re at the intersection of machine intelligence and programmatic advertising to reinvent how the world’s largest brands are connecting wit
24/06/2022 - APPCAST Emploi Property Customer SupportTeam Leaders, Group Leaders and team members where appropriate to. ...
23/06/2022 - Exelare Emploi Production Team Leader – Day ShiftVous êtes une personne qualifiée, énergique, débrouillarde et possédant une bonne gestion du stress? Vous aimez vous casser la tête pour résoudre des problèmes et vous êtes à la recherche de nouveaux défis et d’occasions d’apprentissage continues? .A
23/06/2022 - APPCAST Emploi Technicien intégration et support.Minimum 8 - 10 years of experience with Oracle EBS and Oracle Cloud applications</li> <li>Minimum 2 Oracle Cloud projects</li> <li>Experienced in Oracle Financials General Ledger, SLA, Payables, Receivables, Cash</li>
22/06/2022 - CEIPAL Corp. Emploi Oracle Fusion Finance Support Consultant