The ideal candidate will have 6+ years of experience managing Call Center Platforms ie: troubleshooting issues, managing functionality, availability, and performance.Experience with Cisco Unified Communications solutions (ie, Call Manager, Unity, IM&
01/07/2022 - Connex Telecommunications Inc Emploi Cisco VoIP/Support EngineerThe Tier 2 Technical Support Analyst plays a critical role in supporting R. Writer customers by providing advanced technical support via phone, email, and other avenues. The Analyst handles Tier 1 escalated tickets and complex customer issues, works
30/06/2022 - APPCAST Emploi Tier 2 Technical Support AnalystConnex is seeking a self- motivated, experienced, and dedicated Customer Service Manager to join our team.This person should possess excellent customer service skills, which must be applied both internal and external clients.A passion for technology
29/06/2022 - Connex Telecommunications Inc Emploi Client Support Manager (“CSM”)The Budget & Administration Support will have the following responsibilities:. The Budget & Administration Support must meet the following mandatory requirements:. Minimum 3 years of relevant experience working with budgets and administration. If you
28/06/2022 - APPCAST Emploi Budget & Administration Support...
28/06/2022 - JobGet Emploi Software Engineering Manager - Machine Learning | Responsable de l'ingénierie logicielle - Apprentissage automatiqueEffectuer des tâches de support administratif telles que la préparation, la correction, la saisie, la compilation, la vérification de données, la reproduction ou le classement de documents afin de fournir le soutien requis au personnel des unités adm
27/06/2022 - Hydro-Québec Emploi Commis Support AdministrationLe rôle principal et habituel de la personne salariée de cette classe d’emplois consiste à programmer ou modifier des applications maison, à assumer la gestion de réseaux, à effectuer les dépannages les plus complexes auprès des utilisatrices et util
27/06/2022 - Place aux jeunes en region Emploi Technicienne ou technicien en informatique - Service support T1. service à la clientèle et amélioration continue (3 postes)Développer et diriger les opérations de gestion de projet et la planification stratégique pour atteindre les objectifs organisationnels. Expérience des approches modernes de gestion de projet pour des équipes inter fonctionnelles travaillant sur des
26/06/2022 - APPCAST Emploi Directeur de la gestion des projets d'ingénierieLe rôle principal et habituel de la personne salariée de cette classe d’emplois consiste à programmer ou modifier des applications maison, à assumer la gestion de réseaux, à effectuer les dépannages les plus complexes auprès des utilisatrices et util
26/06/2022 - Place aux jeunes en region Emploi Technicienne ou technicien en informatique (polyvalent) - Service support TI, service à la clientèle et amélioration continueVertical City is an exciting high-growth Scaleup that’s disrupting the digital out-of-home marketing industry.We’re at the intersection of machine intelligence and programmatic advertising to reinvent how the world’s largest brands are connecting wit
24/06/2022 - APPCAST Emploi Property Customer SupportVous êtes une personne qualifiée, énergique, débrouillarde et possédant une bonne gestion du stress? Vous aimez vous casser la tête pour résoudre des problèmes et vous êtes à la recherche de nouveaux défis et d’occasions d’apprentissage continues? .A
23/06/2022 - APPCAST Emploi Technicien intégration et support.In this course, participants develop the capacity to be informed consumers of educational research. Doctoral degree in education or related discipline; post-secondary teaching experience in the content area. ...
23/06/2022 - Wilfrid Laurier University Emploi EU502(OC1) - Interpreting Research in Education (Spring 2023)