This role provides second-tier technical support directly to CentralSquare's customers via phone, web, and/or email communications.This role works with customers to diagnose problems and/or resolve questions.In addition, escalates complex issues to a
05/11/2021 - APPCAST Emploi Product Support Rep IIchef de file dans l’industrie pharmaceutique, est actuellement à la recherche d’un chef, Accès au marché. ...
04/11/2021 - APPCAST Emploi Chef, Accès au marchéchef de produit incarne la voix du client; il représente le produit en travaillant avec les équipes de mêlée agile afin de répondre à des questions et de prendre des décisions tactiques quant au développement du produit. Le chef de produit collabore étroitement avec le gestionnaire de produit afi...
04/11/2021 - APPCAST Emploi Chef de produitNous sommes à la recherche d'un excellent communicateur doté de solides compétences en matière de résolution de problèmes pour rejoindre notre équipe en pleine expansion.Il s'agit d'un poste de premier échelon qui consiste à aider nos clients à utili
04/11/2021 - APPCAST Emploi Platforms and Support AgentVous recherchez un défi professionnel proche de vos valeurs de progression? Vous souhaitez investir votre temps et vos compétences dans une mission centrée sur l’humain où vous pourrez évaluer concrètement votre impact positif? Vous croyez fermement
04/11/2021 - APPCAST Emploi Accompagnateur.trice de chef.fes de PMEchef de service – Risque – Cybersûreté agira à titre d’expert en matière de cybersûreté et fournira des conseils au sujet du programme de cybersûreté, des cyberrisques et de la conformité d’Air Canada et de ses sociétés affiliées à cet égard. ...
02/11/2021 - Appcast Emploi Chef de service – Risque – Cybersûretéchef de service – Conformité à la cybersûreté agira à titre d’expert en matière de cybersûreté et fournira des conseils au sujet du programme de cybersûreté, des cyberrisques et de la conformité d’Air Canada et de ses sociétés affiliées à cet égard. ...
02/11/2021 - Appcast Emploi Chef de service – Conformité à la cybersûretéOur clients include market leaders like Microsoft and Verizon and hundreds of other large and midsized enterprise companies, and the business is growing quickly.The TalentNeuron Advisory team provides strategic advice and technical guidance to our cl
02/11/2021 - APPCAST Emploi Mid-Level Advisor (Product Support)Preferred candidates will be available days/evenings (on an on call basis.Preference to candidates who seek part time employment with a shift build up that may fit their needs.Candidates must be able to read wiring schematics, troubleshoot using comp
02/11/2021 - IMP Group Emploi On Call Maintenance Technical Support Technician M1 AND M2 LicenseWe support a variety of external training courses and accreditations and are truly passionate about our Mentor Program, through which our senior colleagues generously set aside personal time to coach and support others in their career progression. Pe
01/11/2021 - APPCAST Emploi Senior Support AnalystSoftlanding is seeking a SharePoint Support specialist with strong server-side and networking background to support a number of client SharePoint environments including user-adoption, and best practice use of Office 365 tools, specifically SharePoint
01/11/2021 - APPCAST Emploi SharePoint Infrastructure SupportJoin the Rubicon Marketing team and help small businesses overcome challenges and pain points as they flourish through digital marketing automation.We are looking for an enthusiastic, goal-oriented individual to take on a coaching and consulting role
01/11/2021 - APPCAST Emploi Keap Expert Coach & Customer Support Specialist